مالیات اجاره ماشین
نوشته شده توسط : سفرآلامو

مالیات اجاره ماشین

قاضی ایالتی آمریکا . چانگ تصریح کرد که شرکت های مسافرتی آنلاین از جمله اجاره خودرو، کرایه ماشین ، اجاره ماشین و دیگران، طبق گزارش دادستانی کل هاوائی، باید مالیات کلی مالی هاوایی را برای برخی از معاملات اجاره خودرو در هاوایی پرداخت کنند.

این گزارش می گوید، هاوایی برای پرداخت مالیات های مالیاتی و پرداخت مالیات کلی مالیات برای سال مالی بین سال های 2000 تا 2012، مالیات های عمومی، مالیات و جریمه ها را به شرکت های مسافرتی آنلاین پرداخت کرده است.

سال گذشته، دادگاه عالی ایالت هاوایی، شرکت های مسافرتی آنلاین باید مالیات عمومی اجاره خودرو  را در فروش اتاق های هتل هاوایی پرداخت کنند. دادگاه ارزیابی های مالیاتی را در پرداخت های ناخالص از اجاره اتومبیل های آنلاین پرداخت کرد – طبق گزارش، به عنوان بخشی از یک بسته مسافرتی یا تور با خدمات دیگر مانند رزرو های هواپیمایی یا رزرو هتل به فروش نمی رسد.

دادگاه همچنین تصریح کرد که تحت قوانین ویژه ای در قانون مالیات رنت ماشین بر ارزش افزوده هاوایی برای خدمات مربوط به گردشگری، این شرکت ها مالیات مالیات عمومی را در هزینه های خالص خود از معاملات اجاره اتومبیل که در بسته های مسافرتی یا تور به مشتریان فروخته شده است، به طور کلی پرداخت می کنند.

مبلغ نهایی مالیات ها، جریمه ها کرایه ماشین و سود مورد نیاز برای جمع آوری توسط هاوایی هنوز تعیین نشده است، اما طبق گزارش، انتظار می رود که این مبلغ در میلیون ها دلار باشد.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: